ქ ა რ თ უ ლ ი
საჭირო
ლიტერატურა:
1. „საგანძური“ ,
2. „სასკოლო
ბიბლიოთეკა“ რჩეული
1.ბავშვის
სათვალე
2.ურგო
ამხანაგი
3.ნუცას
სკოლა
5.ირემი
და ვენახი
6.ოფოფი
7.მერცხალი
და მეცხვარე
11.ყვავი
და კაჭკაჭი
12.ცრუპენტელა
13.თავნება
თაგვი
14.კაჭკაჭი
და კრუხი
15.კატო
და კატა
16.კუდა
ხარი და ბუზები
17.ჩხუბს
თავლაფიანობა მოსდევს
18.კუდა
მელა
19.მელია
და ქოთანი
20.ვანო
და ქვევრი
24.დაკარგული
ბავშვი
25.მელიას
კუდი მოწმედ
26.ვანო
და ჩიტი
28.კეთილი
გული
29.და და
ძმა
33.მკვეხარა
ქოთანი
ქართული
ზღაპრები( წიქარა,ნახევარქათამა,ხუთკუნჭულა)
ზეპირად:
ტექსტში
მოძებნონ ის სახელები,რომელთაც დაესმის კითხვები: ვინ? რა?
მოძებნონ
თხრობითი, კითხვითი და ძახილის წინადადება.
მოიძიონ
ტექსტში მოქმედების აღმნიშვნელი სიტყვები( რას აკეთებს ? )
დამარცვლონ
სიტყვები.
რამდენი
მარცვალია სიტყვაში?
რამდენსიტყვიანია
პირველი წინადადება?მეორე და ა.შ.
რამდენიმე
ნიმუშად შეასრულონ რვეულებში,,
დასაწერად: მეორე კლასის
რვეულში თითო ტექსტიდან ერთი წინადადება გადმოიწერონ.
დაუკავშირეთ
ერთმანეთს მსგავსი მნიშვნელობის სიტყვები:
მიუსადაგეთ შესაბამისი ანტონიმები:
ლამაზი-
ქვითინი-
ბეჯითი-
~დღე-
ახალი-
მახლობლად-
გრეული-
მაღალი-
პატარა-
სიხარული-
გააღო-
ჰკითხა-
წავიდა-
მიუსადაგეთ შესაბამისი სინონიმები:
გახსნა- უთხრა
დახურა- გაოცებული
უპასუხა- უთმო
გაკვირვებული- გააღო
ქაჩალი- კამათი
დავა- დაკეტა
ნახა- კოხტა
ლამაზი- დაინახა
ტესტები -1,)ე.ფირცხალავა, ი.ხაზარაძე..ქართული ენის
ტესტები 1კლასი.
2)ბელა სარია, ეთერ აფხაზავა- ტესტები კითხვისა და
წერის უნარის განვითარებისათვის 1კლასი...
დამატებით- ,,დღიურები,,
No comments:
Post a Comment